Aku yang Gila Himalaya


Ok untuk itu aku nak terangkan awal2...
Aku tak dapat apa2 benefit pun dlm bentuk wang ringgit dsb dari penulisan neh,
sekadar suka2 n share pengalaman dgn pembaca blog aku neh..
Lagi 1 produk neh bukannya berbentuk MLM a.k.a multilevel marketing yer...
klau nak beli gi butik dia kat

Himalaya branch klcc

Suria KLCC, Mid Valley Megamall, 1 Utama, Pavilion KL,
Sunway Pyramid
atau kt Subang Parade kalau kt KL neh
Tempat lain lak kt Jusco Tebrau City(JB), Gurney Plaza (Penang), Karamunsing Complex (Kota Kinabalu), I Borneo (Kota Kinabalu) and The Spring (Sarawak) n beli...

Pueh hati?? hahaha


Mulanya aku ni saje je jalan2 kt Midval n tersinggah lak kt butik dia kat aras bawah.
So aku tertarik lak sebab produk dia ni memang 100% based on herbs...
Faham2 je la sekarang ni too much chemical in our life.
Even our food n air to breath pun dah penuh ngan chemical..
So memang aku nak beli pon..
Yang lagi menarik, setiap produk dia ada chromatographic fingerprinting graph which is one of the most sophisticated expensive standardization techniques, to ensure consistent quality and performance.
Speaking lak tetiber...

ni la yg tgh aku pakai skrg neh..

So apa lagi aku sambar la Ayurslim sebotol dlm RM42.10 kot tak silap aku
n aku makan dlm 3 hari aku turun 3 inci n 3 kilo..
boleh?
So.. aku continue la dgn guna pelbagai lagi range diorg ni... mcm toner(RM24.90), face wash cream(RM24.90) dapat toothpaste n soap FOC which is RM8.90 on value of each...
Best la shopping sini mesti ada free items kalau exceed than certain price such as more than RM50, RM100, RM 200 etc...
So aku pun amek la member card dia sebab dapat lagi
voucher RM20 in every RM100 expenses..
ok la tu kan dapat free items n discount lagik..
yg penting memang berkesan produk diorg neh..
pores kt muka aku pun dah mengecil n supple.. huhu

Seni kulinari herba. Malaysia bila pulak nk global market?

K lah tu je aku nak share ngan korg tentang produk neh...
Sape kater back to basic jadi kuno?
See Himalaya can prove it..
Indian based traditional herbs (ayurveda) menjadi global market n sgt popular di negara2 maju...
Sekian sahaja..
*wink*

0 comments: