My Apple Cake Story...


Idea nak wat kek ni dirangsang oleh kawan aku yg bernama Ijoy
Huhu...
Aku neh dah lame benor la tak membuat kek, cookies or sewaktu dengannya.. haha
So tangan aku pun menggatal la nak wat kek neh..
Sebenarnya aku tengah mengusha barang keperluan dapur untuk dijadikan
hadiah perkahwinan kawan karib aku, Molie
disebabkan aku tak dapat hadir masa kenduri kahwin dia hari tu...
Kene keje lor..
Tapi apa yang terjadi
adalah...
jeng3x
aku beli untuk diri aku sendiri.. (x maloo..)
hehe.. (sorry molie nanti aku tetap belikan utk ko!)
aku beli food processor..
senang
multifunctioning..
So, aku pun membeli-belah barang2 yg diperlukan untuk membuat
Apple Cake...
huhu

Gambar di atas sekadar hiasan okeyh!


So.. Here we go!!!

Ni lah ghopenyer mixture yg telah diadun

Sekali container cake ni tak fix lak ngan size oven! Duhhh...

So, sementara menunggu container baru dibeli,
terpaksa la aku blend balik mixture tadi...


Ha ni dia container baru... huhuh

Ni la hasilnya... My Apple Cake!
Ala2 pie sket sebab terlebih butter... huhuh...



Yg penting makan sajork!! (^.^)v



3 comments:



EJAY said...

nape aku tgk Apple Cake ko mcm kuih bahulu je bro?

wakakaka....

alfasih~amiruliman said...

ko dengki kan...
ciss..

molliesa said...

heyyyy!!
thats mine ok!!!!!!!

rindu ko!