Will He Sleep Forever???

Photography by LonelyPierot.

Hari ni aku hantar 2 kucin aku gi jumper vet...
Husky and Blacky (artikel lama)
Niat asal nak neuter a.k.a kasi jek...
Tapi after health exam, Blacky(pic) je yg disahkan sihat.
Husky(pic) kena mkn antibiotik sbb suhu badan dia tinggi
mungkin infected by bacteria maser dier kene flea(apa itu flea?) dulu.
So, Blacky je la yg stay kat klinik utk nueter surgery...

Every surgery has their own risk.
Infections, bleedings etc...
including DEATH

Aku dh terdiam dah bila doc kater
ubat tidur utk surgery ni ada kebarangkalian utk menidurkan kucing tu selamanya
so, aku tekad jugak utk neuter kucin Blacky

Lately dia sgt manja...
aku takut je tu sbg sign awal dia akan pergi..
Tuhan kau kasihanilah hambamu itu..

4 comments:



ZaidFirman said...

mudah2 mudahan dia selamat!!

alfasih~amiruliman said...

ameen...

ZaidFirman said...

COMEL???

SO MCAMNA??

alfasih~amiruliman said...

ok!

dia dah boleh main2 dh... berlari2 lagik...

huhuh