Semalam

Semalam aku g jenjalan ngan Ijoy
Boring sambil menghiburkan hati yg lara
huhu...
Ye lah saper lagi nak hiburkan hati kita kalau bukan diri kita sendiri.

Semalam Ijoy amek aku kt umah.
Nek Gen2 kaler PUTIH
cute, bersih jek keter tu
rajin Ijoy neh
untung saper dapat..
huhuh

Semalam aku cadang nak gi
factory clearance Hush Puppies kat Bandar Kinrara
tapi disebabkan cuaca terlalu panas
maka kami rakyat Malaysia mebatalkan hasrat
menyoping di tengah panas itu

Kami terus ke Mutiara Damansara yg tak pernah jem
tetiber jem nak mampos sempena cuti skola le katerkan..
Oleh kerane sumer parking dh penuh, kitorg pun parking kat Tesco.
Lg pun free je kalau parking sini! huhu...
Beli air then redeem for free parking.
hehe

Pastu kami terus menapak ke Borders, The Curve.
Ijoy menelaah mencari2 buku utk adiknyer..
Aku lak membelek2 bagai sumer yg ader dari craving, cd dan novel
Almaklumlah aku ni pemalas bab nak bacer2 neh.. huhuh

kemudian, tapakan kami menuju ke underpass The Curve menuju ke Ikea.
Tetiber! jeng3x!
Lappy kesayangan aku tertinggal dlm keter Ijoy
Mati la klau kene pecah keter tuh..
huhuh! cepat! serang!!

Sampai saner terus aku amek lappy aku n menuju ke Ikea.
Sampai Ikea plak sesak nak mampos so kitorg terus ke Ikano.. Gi PADINI
Biasa la PDI ni memang buat sale sepanjang tahun...
Pandai dia rolling duit kan.

Tapi ade aku kesah???
Aku tatap nak shopping kat sini gak!

huhuh

Aku beli selai T shirt n 2 lai baju kemaja utk keje...
Tapi bila aku nak bayar baju kemeja tu guna Debit Card aku...
jeng3x!!! argh!!! tidak sekali lagi!!!
kad debit aku tertinggal kat Deposit Machine Maybank kat Kinrara!
ADOYAI!!
seb bek aku ader cash lagi maser tuh..
aku pun menyengeh2 la kat cik kaunter tuh, bayar dan terus blah.. ngee
Aku bergegas lepak kt The Curve dan
mengekol cik customer servis untk memblok kad aku..
ampes tol saper yg rembat tuh..

Tindakan seterusnya kami melepak kat Starbucks Borders, The Curve.
Ciss dalam takde2 duit tu boleyh lak aku lepak lagi kt tempat camni
Ah! aku pedulik ape!
Duit aku!
Lagi pun maser banyak lagi n kitorg pun mengabiskan banyak maser at sini
Kadang2 aku raser sebak, kadang2 raser nak menangis
sumer ader...
nanti la guys biler2 maser aku tenang, aku akan citer kat korang ek..

sekian sahaja bebelan aku di petang hari yang tiada hala tuju ini..

buhbye

2 comments:



ZaidFirman said...

banyak2 ayat ko, aku interested dengan ayat ko yg..

"rajin ijoy neh, untung saper dapat.. huhuh"

heheheh

..................

takper adi, aku pun enjoyyyyyyyyyyyyy sgt ari tuh,
semua first time bagi aku .. thnx gak sebab byk ajar aku erti hidup and erti duit nak belanja kat maner!!!
hahahahahah

anyway, i said it few times, and i will say it once again...

be strong ok my darl fren!!!

alfasih~amiruliman said...

TTTTTTTTTTTTTTTQQQQQQQQQQQQQQ!!!!!!!!!!!

MUAHHS