Eksiden II

Hahha
ramai nak taw gak ape ceritanye aku skrg neh...
aku biasa je tak mengalami sebarang kecederaan pun
alhamdulillah...

hari Jumaat lepas,
aku gi la menziarahi keter aku kt Segambut tuh..
ni la keadaan keter aku tuh
masih lagi tak berubah coz blom dpt approval insurans lagi...
adess...


dan...
untuk makluman,
aku telah mereject job yg telah diberikan olah Kak Kay Maria...
sebab...
1) Aku takde transport
2) Aku kena uruskan hal insurans
3) Aku tak boleh fokus n taknak affect hasil kerja org lain

Takpe lah...
ade rezeki utk berlakon lagi alhamdulillah...
Korang
doa2kan la ye!

*wink* utk sumer...
;p

2 comments:



MENtega TerBANG said...

nak 2gu insuran mmg lembab glew.
ko kene jemur dlu bwh sinaran bulan.
bau x lembab!
hahahaha~

alfasih~amiruliman said...

aku nk masukkan dalam microwave boleyh??

modern sket