Sekali cinta, TETAP CINTA



Rossa ft. Pasha(Ungu) – Terlanjur Cinta

Waktu bergulir lambat
Merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam
Menjadi sebuah dilema
Mengertikah engkau
Perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis
Tetes embun membasahi mata hatiku
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh
Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan

Reff:
Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan telah kuberikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan cintaku

Aku pun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurang ku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karna sekali cinta, aku tetap cinta…

Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang tlah rapuh

Apa yang ku genggam
Tak mudah untuk aku lepaskan

Lagu ni memang sangat cocok
dengan perhubungan aku dgn dia buat waktu ni.

Perhubungan kami semakin
matang,
sehingga tiada apa penyebab untuk kami berpisah.

Tapi isu2 yang terbengkalai sering menjadi punca keretakan.
Aku masih cinta padanya.
Itu yang hanya mampu aku simpulkan...

4 comments:



Lina Chan said...

adi~ berblog ko ye..
jom exchange link..

http://nacmc.blogsot.com

alfasih~amiruliman said...

mane ko taw neh?

ZaidFirman said...

YUP.. lagu ni memang aku suka...

lia said...

jangan arr sedey2 adi....ko ngan dia u pun sama... :)