Ku Sedang Jatuh Cinta tribute to IJOY! haha


Aku masih lagi teringat yang ku telah jatuh cinta padanya. Semua yang hadir itu indah. Tiada apa yang cacat dan tiada apa yang cela. Mata yang buta hati yang celik. Telinga yang diam mulut berkata-kata sumpah rindu. Tangis yang diempang, jiwa yang menitik. Setiap saat dan detik berlalu bagai bertahun lamanya. Kan ku kental hati ini.


Penantian bertahun lamanya berhasil dengan hanya seungkap kata. Terus meracun segenap vena dan arteri. Menusuk menumbuk2 jiwa. Tak tertanggung, setiap kata mematikan tiap nadi. Tiap helah ada pengalas, tiap yang buruk dianggap baik. Tiap alasan dibatas sebab. Butakah hati atau butakah mata. Tapi yang aku tahu, aku ingin kau selalu di sisi, itu hanya apa yang kumahu...


Bersediakah aku? Yakinkah aku padanya?

6 comments:



rizal kamaruzaman said...

tuuu diah! penhakuan eksklusif!

ZaidFirman said...

alamak!!

adi.. ada org salah anggap la pulak adi.. macamna ni?
hehehe


btw, thnx adi, bersediakah aku ? yakinkah aku padanya??

ANS : from 60%, now dah jadi 90%.. what u guess??hurm....

alfasih~amiruliman said...

erm...
i guess u "did" it!

hehe..

ZaidFirman said...

is it wrong???

alfasih~amiruliman said...

Nope...

BUT i want to JOIN it!!!!

hahahahahah

ZaidFirman said...

join mendenya???

tetiba jerk??

hehehehe
tak paham