Happy Belated Raya Haji... haha

Walaupun dah hampir 2 minggu berlalu aku tetap nak post kat sini gak n nak wish kat korang sumer Happy Belated Raya Haji... hiks! haha

AlMaklumlah hari tu masih terkejut dgn kejadian tanah runtuh kat Bukit Antarabangsa... tu yg otak berkecamuk sket tuh... aku pun tak balik raya hari tuh sbb keter stuck kat saner... so aku balik la kampung die yg kat Sabak Bernam....

Xmas nanti gi family die yang kat Batu Tiga lak... nak jumpe family yg dh lame tak jumpe... so kat sini aku post kan beberapa gambar sempene raya aji kat kg die hr tuh...

Meriah gak raya kat sini 7 ekor lembu... byk tuhh...

Ni lah salah sekor mangsa kejadian

Yeah!!! Korek bang korek!!!

Korek lagi!!!

Ha... dapat pon... aku pon tataw die nak wat ape ngan bende nieh... huhuh ;p


ENJOY!!

0 comments: