Choc Fountain... ;p

Hehe... Selasa lepas dia cuti... Kitorg ke Menara Celcom ader urusan sikit... Pastu die ajak gi muzium... Tak best btol... Dah le lapo2 neh... Suh wat keputusan nak makan kat mane pun susah... Bengang tol aku ngan org2 yg blur neh... Uish... sabo je la... Pastu kitorg ke Midval sebab malas nak ke Ikea saner... Kompem jam giller cuti2 skola ni... Pastu ape yg bestnyer dia belikan aku choc fountain!!! Ni die...



Hehehe... Sukenyer2x!!!

Aku dapat strawberry n banana chocolate!!! Hehe... Lame aku tunggu org belikan utk aku mende ni... Akhirnya dialah orangnye... Lalalala... sukernyer...

Special sgt sbb aku dr dulu tahan2 nak beli mende neh... Akhirnya instinct die mmg tepat sekali!!! ;p






Ni lak die nyer...

Marshmallow chocolate!!!

Hehe sedap gak... Terubat la jugak ati sbb majuk ngan die smlm... ngeh3x... ;p



Luv u dear!

4 comments:



Anonymous said...

oh tidak aku suker ckolat ..........

molliesa said...

HEHE...tertanye2..kenapa aku masih lagi boleh ketawa setelah janji dimugkiri...erm...heart broken lor adi..:((((

alfasih~amiruliman said...

biasa la... byk dugaan akan datang bila saat2 genting ni... tapi tu la yg akan mendewasakan kita... =)

Be strong k! ;p

molliesa said...

hurmm..b strong...btol...saat2 camni..mesti ade dugaan..

huhu..

tq my gumuk2..;)